- No, but i wish I was

Jag är otroligt trött. Helgen har varit fantastisk men hektiskt. Jag har druckit många mängder alkohol, lekt med för många barn, sovit i en husvagn ( första och SISTA gången), kört bil i sju timmar, suttit i en bil med skrikande barn i närmare 15, inte tränat, shoppat lite, lärt mig köra i storstaden och bara hängt med underbara människor.

Skönt att få ett avbrott från Kimberley. Nu är det bara roliga saker att se fram emot. Vi ska fira midsommar 20 juni, vi ska campa (alla tre familjer med barn och nannys) i början på juli, Calgary tredje veckan i juni, sedan kommer mamma och pappa två helger i juli och sedan i september bär det av till LA. Sedan är det bara drygt två månader tills jag kommer hem och det vet ju alla hur fort två månader går här borta, eller hur?

Mellan detta ska vi campa med tjejerna i närheten, bada med barnen i lake Wasa, träna massa, gå på tur med hästar, paddla kanot, Rafting i floden och bara hänga och mysa med barn i solen. Fan vad avslappnad jag är. Allt kommer bli så bra.

Dagens roligaste citat från Citat maskinen Ethan i bilen idag. - Mum, are you on speed? (han menade egentligen, are you speeding). Jag skrattade och kissade på mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0