...and i just cant hide it

Jag gosar med Balthazar, för alldeles för längesen nu. Han behöver uppmärksamhet.

Köpte ett par iphone högtalare för 150 kr idag, jäklar vilket kap. Jag har dom överallt ut, först när jag var ute och solade, sen i bilen till filmäffären, sen i mitt rum och sen i duschen (eller ja, badrummet). Jäklar vilket underbart ljud, dom kommer användas flitigt i sommar på stranden, ute med barn, i bilen och på campings =)

Fick även mina paket klara med massa saker i att skicka till Linn och Dennis, som fyller år idag Grattis mina älskade vänner, och inte 27 juli som jag trodde. Pinsamt men försenade 20års presenter kommer!

Sen kollade jag och Jamie på twilight och kommenterade precis ALLT ! Imorgon blir det new moon och på onsdag ECLIPSE !! YEY!

Duschade, första gången på två dygn ...vem behöver duscha när man solar och badar i sjön, haha. Aja, var ganska mycket smuts att få bort mellan tårna.

Imorgon ska jag ta barnen till vattenladet i Cranbrook, I'm excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0