Lugn torsdag

Sökte jobb på gymmet idag. Ännu en såndär grej jag bara gör man inte kan svara på varför, varför inte liksom? Arbetserfarenhet, döda lite tid och pengar. Vet dock inte om jag kommer får det, får jag det inte kommer jag tycka att det är skit pinsamt att gå dit och träna igen, sån är jag. Jag vill inte vara den där tjejen som sökte jobb och inte fick det utan får nöja sig med att träna istället. Haha, aja. Jag har inte bestämt mig om jag vill ha det eller inte än.

Barnen stack iväg med sin mormor och morfar idag klockan 11, skönt. Har haft större delen av dagen för mig själv. Öppnade paket från mammi, skypade med päronen, sökte jobbet, åt subway och handlade några breezers till ikväll och golfen. Tänker inte gå om det regnar dock, vägrar! Suger, för jag vill verkligen spela.

Iallfall, ligger nedbäddad i soffan med en filt, läser bloggar och kollar tv. Livet kunde vara värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0