Mammmmmma och papppppa!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, eller kanske när jag flyttade till Kanada, men inte mina första 18 levnadsår. Men jag räknar dagar tills jag ska träffa mina föräldar, hade jag haft en almenacka hade jag satt kryss för dagar som har gått som nedräkning för dagen D. Jag ser dom i deras lilla bil, parkerar utanför huset och jag springer ut och kramar dom. Dom kommer säkert vara trötta och kanske till och med stressade, kanske till och med säga att "vänta" eller nått...eller nej, det får dom inte göra, vi ska kramas, gråta och skratta. Mamma kommer träffa Ethan och säga precis samma sak som varje gång på skype..I'm, Elsas...ehh..moth...er... Jag är så uppspelt, det kommer bli så och jag längtar så till att få träffa dom. Tre veckor på lördag, tre veckor...ingenting!!!! Btw, Declan såg en bild på mamma på datorn härmodagen och skrek MAMI...EL-SA...MA-MA, så han vet vem du är ;)



Detta gjorde jag på skoj för typ tre år sedan, likhetstest...mamma är lik kofi !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0