måndag, igen!

Masade mig iväg till gymmet ikväll. Hurra! Har inte tränat på hela förra veckan då jag inte mådde bra, har tappat typ allt från min underbara superstart för tre veckor sedan. Bajs. Körde lite intensiv styrka i 40 min, vågar inte trycka på med flås eftersom jag fortfarande inte är helt hundra. Har dock min vän , vagel, i ögat. Fy fan in i helvete vad ont det gör, har även dragit på mig ett skoskav mellan tårna från flipflops som gör sjukt ont också. Gnäll...mamma!!

Är trött idag. Fick ett sms från Katie typ sju imorse där det stod att hon skulle med till Calgary, weiioo till det men kunde inte somna om sen. Sen var jag och pojkarna i simhallen och superlekte i en timme, resten av dagen spenderade som i sandlådan med en slang vatten med paus för lunch och fruktsallad som mellanmål.


Ska duscha och sen sova.
Har inte mycket att dela med mig av för tillfället.

Firade två år med mitt körkort i lördags och firar sex månader här i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0