Midsommar i Kimbo!

Barnen och jag hade en slapp dag idag. Lekte på baksidan, tog en hajk i skogen i två timmar och sedan sandlådan. Blev lite irriterad på Patti som hade lovat/erbjudit sig att komma hem vid fyra-halvfem tiden så jag kunde åka till mitt midsommar firande, hon kom hem tio i fem. Snabb dusch, ingen hårtvätt och på med kläder. Sen grillat kött, potatisallad och en miljon tillbehör med 15 svenskar haha, så mycket familjer på besök här. Vi åt, drack nubbe och sjöng helan går, spelade pingis, fick efterätt och pratade massa. Så söta alla gamlingar var när dom försöte prata svenska , haha! Märkte även att jag hat blivit så utåtriktad här, hade nästan glömt hur tillbakadragna och blyga vissa svenskar kan vara. Är så van vid att man pratar, berätta saker, frågar och kramar ALLA haha. Iallafall, efter detta snabbvisit hos Lucie, trevligt och sen hem och sova. Bra dag i stort. Jag behöver sömn, är galet trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0