Min vagel #1304

Imorse när jag vaknade var jag blind på ena ögat, det var halva storleken jämnfört med det andra. PANIK. Mamma har sagt hela mitt liv och sa senast igår att det absolut inte går att göra någonting mot vaglar. Jag står i köket med rödsprängda ögon (från morgonallergin), ruffsigt hår och ett ihopkrumpet öga när Chris kommer in, han tittar på mig med världens oroligaste blick och frågar "vad har hänt" haha. Han trodde något jätte allvarligt hade hänt och jag var ledsen. Patti till Apoteket och köper en kräm och ett ögondropp, efter ett evigt droppande och pillande med kräm och topps i ögat är mitt öga nu i normalstorlek och nästan helt smärtfritt. Vad sa du mamma? Inget att göra?

Älskar att det finns piller för allt här. Piller-kärringen nr ett, jag! Förkylning, ta piller. Vagel, kräm. Skoskav, kräm. Myggbett, kräm. Och allt hjälper som ´bara den. Hur mycket kan man bunkra upp och ta med hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0