Najs helg!

Fick någon hedersinbjudan till något bröllop i Stockholm idag. Var ju såklart tvungen att tacka nej, vi ska ju till Lethbridge idag....

Igår var jag på dejt med familjen, Tim Hortons för middag då Boston Pizza var överfullt och sen toy story 3 med alla. Declansn första bio, han var ganska duktig faktiskt. Dock var filmen jätte läbbig, haha, fattar inte att inte fler barn började gråta. Iallafall, har aldrig varit på familjetimme på bio innan, var så mysigt att alla barn pratade, skrek rakt ut om något hände eller något var konstigt. Vi avslutade på Mcdonken för en milkshake.

När vi kom hem låg Declan på golvet och Patti drog tag i hans fötter och hängde honom upp och ner, på skoj, han han säga...muum...den BLUUUHHAAAÄÄÄÄÄ kom milkshake, popcorn, chokladmjölk, laktrist och lite tim hortons soppa rakt ut på Pattis kläder ich golv. Skrattade så jag fick kramp.

Sen mötte jag upp Lucie, Will och John för en öl på the Sullys och en vatten och en öl på the edge. Efter några timmar körde jag hem och sov, men det var kul och träffa dom igen. Vi hängde ju ihop i samma gäng innan men nu ses vi ju nästan aldrig igen. Jag blev typ uppraggad av en tjej, John stog bredvid. Hon "you are sooo beautiful, isn't she?" tittar frågande på John. Han ser sin chans och lägger handen om min höft och säger, yeeaah she is. Sen står tjejen och diskuterar mig med John i några minuter av total pinsamhet. Sen log hon mot mig och sa, sooo pretty och gick.

Skönt att det börjar hända lite saker nu igen iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0