Radiostar

Har precis gjort bort mig i Kalmars lokalradio. Martin Nilsson, Dennis brorsa, är sidekick i programmet och jag nämde på fejjan att jag lyssnade på dom. 30 minuter senare ringde dom. Jag kommer nog inte lyssna på det, men för er som vill höra Elsa klockan midnatt göra bort sig i Musli i p4 kan gå in på sr.se och klicka er fram till p4, musli, lyssna igen och sedan fredag halvtimmen mellan 07.30-8.00. Aja, ska inte komma hem än på 6 måndader. Det lät som att jag satt och lyssnade varje kväll och sedan kontaktade dom för att jag ville vara med. Inte sant! Haha, jag lyssnar ofta på reprisen på dagarn för det är hel mysigt att ha på, men jag sitter inte varje kväll. Måste bara få försvara mig lite :)

Godnatt Kalmariter. Nu ska jag släcka mina små blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0