6 dagar kvar

Har passerat en-veckas gränsen nu. Känns bra, mycket bra faktiskt. Det är dags nu. Efter skön en helhelg av festande, dansande (och en tappad röst) och vänner på Palace och Olearys känndes avslutet av Kalmar otroligt skönt.

Min packning har stannat igen. Går inge vidare alls, packar i, packar ur, packar om, packar fel och så håller det på och då kommer man ingenstans har jag märkt.

Kom på att jag var tvungen att ha en adaper och ev en konverterare för att kunna använda mina svenska grejer i Kanada, då deras uttag bara ger 120V och våra i Sverige 220. Så jag och Dennis störtade in på Kjell och Co där våran vän David jobbar. Jag vinkar hejdlöst åt honom när vi kommer in att han ska komma, han blev lite stött och trodde att det brann eller nått. Sen skriker jag över halva stan, David hjälp mig jag måste ha en såndär grej man stoppar in i eluttagen i Kanada!!! Hans första svar va, juste du ska dit. Haha.

Men vi kom underfund med att jag inte behöver ha en konverterare men köpte däremot två adapter, då kan jag slarva bort en utan dåligt samvete. Dennis hittade en fjärkontroll (som kunde styra 10 olika apparater) för 1600 kr som han ska invistera som julklapp till sin bror. Värt det? Kan diskuteras. Jag tyckte han skulle satsa på den lite billigare för 600 kr, men nothing is to fancy för Dennis Nilsson.

Sen sa vi God Jul och knallade därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0