Dag 2

Åhh, hade skrivit ett lååångt inlägg som bara försvann. Orkar inte göra det igen.

Men är jetlagd som bara den, vaknar fyra på morgonen och är klarvaken för att sedan klockan sju på kvällen somna i soffan och gå och lägga mig.

Hälsade på deras kompis Lasse idag, skönt att prata lite svenska. Fick ett par skidor, för långa och för avancerade men alltid nått!

Declan kom precis in i en liten röd sparkdräkts pyjamas och helt blöt i håret efter ett bad (han har lååångt hår) och sa godnatt till mig. Han har nog världens sötaste smile den ungen. Han gillar fortfarande kvinnor saker, idag när jag kom upp på morgonen gick han runt i pyjamas och ett halsband som han stolt visade. Hemma hos Lasse vägrade han leka med allt utom dockan och hela eftermiddagen har han gått runt i mitt stora armband. Chris säger bara - don't talkt about it...haha!

Har inte träffat Patti mycket alls, bara några timmar på kvällen. Men hon verka helmysig, hon säger att hon tycker det är skönt att ha en till tjej i huset, jag förstår henne. Chris är väldigt barnslig och hon har nästan tre pojkar hemma ibland.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0