Dagen DDDDDDDD

Logade precis in på bloggen och skulle skriva en massa. Men tappade bort mig helt när jag såg att Linn ännu en gång har varit inne ochh fixat, vilken brud, så härlig och så duktig!

Dagen har varit allt annat än lugn, vaknade åtta efter fyra timmars sömn. Var på Ica med mamma, packade, klämde ner min (jättestora) gosehund Balthazar i väskan samtidigt som vi satt på den. Sen kom killarna och Linn på lite kaffe och julgodis. Johan tittade förbi. Gick till farmor och farfar och sa hejdå, pratade med mormor.

Stängde den andra väskan och märkte att jag har övervikt, helvete, ännu ett till orosmoment. Pappa kommer vid fyra, då åker vi ner till Lund, äter lite, sover (försöker). Går upp imorgon vid fyra-fem tiden, tar tåget över och sen bär det av.

Kanske bloggar en gång till ikväll om ork ges. Annars hörs vi när jag är i Kanada nästa gång!

Kommentarer
Postat av: ANETTE

Hej Elsa!

Hoppas resan gick bra (för du läser väl inte detta förrän du är i Kanada?!) Vi tänker på dig.

Anette, Johan, Annie och Ossian

2009-12-27 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0