Engelskan är på topp - NOT

Fick mail från min Kanadensiska familj idag. Egentligen var det min tur att maila tillbaka till dom, men har inte blivit av denna veckan. Men när jag vaknade och öppnade mailen tänkte jag att jag var tvungen att svara nu. Det tog mig 40 min att skriva, jag skriver i Word (för att få hjälp med stavningen), sen är jag inne på tyda.se och kollar upp ord i hennes mail jag inte förstår och ord jag inte kan översätta från svenskan och sen ska jag få allt att låta bra och försöka svara på hennes och ställa nya. Kändes som en hel engelska lektion i gymnasiet med Malin, var tom i huvudet efteråt. Vill ha med en bild på mig och min bror också, för att visa dom 1/3 av min familj men hittade ingen, jag tror inte det finns någon bild på oss tillsammans i vuxen ålder.

Nu ska familjen (utan Dave) äta makaroner och falukorv för att sedan knalla över till familjen Forslunds glöggfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0