Första "hejdåfesten"

Mitt första inlägg.
Jag vill först och främst tacka Linn igen, för ett helt underbart tålamod med mej och min nya blogg!

Ikväll tar jag ännu ett steg närmre min resa och ska ha "hejdå" fest med friidrottsbrudarna. Sofia har haft ångest över festen och skrek igår på Palace att hon skulle hålla tal, vi får se vad som händer med det. Egentligen vill jag inte ha några tal, avskedsgrejer elle liknande. Det enda jag vill är att få träffa alla innan jag åker och då passar det utmärket med lite middag, vin och sedan klackarna i taket på Palace. Jag har ju valt själv att åka, jag vill åka och ser fram emot det. Hade jag däremot blivit iväg tvingad mot min vilja, utvisad ur landet eller satt i fängelse kanske det hade varit ett litet värre avsked och ett litet tal hade suttit bra mot slutet.

Men som sagt, det är en ny blogg. Lite mer rumsren och lite snällare (förhoppnigsvis) men med (SOM ALLTID) en stooor portion ironi och humor. Vissa saker kanske ska läsas med en nypa salt för att inte misstolkas allt för mycket. Jag kommer powerblogga nu fram tills resan, sen vet jag inte hur mycket jag kommer ha tillgång till internet där borta men daglig uppdatering är en dröm.

Nu måste jag sätta igång med allt, mat, dusch och grejer om jag överhuvudtaget ska hinna med något innan girlsen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0