Mitt i natten

Vaknade nu. Helt omöjligt att somna om. Klockan här är tio över fyra på morgonen (mamma den kanadensiska klockan på bloggen går rätt. Tänkte inte att jag kunde tittat på den igår). Ligger och läser lite bloggar för att uppdatera mig, skönt att ha den kopplingen till Sverige.

Har konstigt nog ingen hemlängtan, inte ens när jag tänker på hemma. Däremot är det väldigt mycket nytt att ta in och lära sig. Barnen är helt stirriga och ska visa alla sina leksaker och pendlar mellan att gosa och sparkas, men det är väl helt normalt när det kommer en tjej och bosätter sig i deras hem och som inte alltid förstår vad dom säger.

Nej, ska försöka somna om nu. Kommer vara helt död imorgon annars!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du får en bra dag!

2009-12-30 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0