Nyår!

Sov tio timmar inatt, vaknade dock vid fyra igen men somnade om! Är trött ändå, haha.
Vi tog det lungt på morgonen sen mötte vi upp Lasse, Andrea och Kalle och Anja vid hockeyrinken och killarna spelade hockey medan jag och Declan höll våra positioner utanför rinken. Det är en sådan hockeyfamilj så det är inte sant, hockey står på på tvn hela dagarna, källaren är full med hockeybilder och autografer, dom spelar hockey minst en gång om dagen. Helt galna.

Sen följde familjen Lasse hem till oss och vi drack varmchoklad och Patti kom hem. Andrea, Lasses fru, har lärt sig svenska så hon och Lasse pratade lite med mej, det var skönt. Dom är så snälla! Eftersom dom är i Sverige ofta vet dom vad man brukar sakna, hur jobbigt det är med tidomställning och hur annorlunda allt är. Dom förklarar lite för Chris och Patti också, haha. Fick smaka Mac and Cheese, var nog nått av det värsta jag har ätit någonsin, eller värstaoch värsta med ostigaste. Det var fejkmakaroner med fejkost och sen hade dom ketchup på :O Blev illamående.

Nu sover Declan och Ethan också tror jag. Vi ska iväg och handla lite, frågade om jag fick följa med eftersom jag behöver lite grejer, som en ny rakhyvel som jag köpt ny och glömde ta med mej!!

Ikväll blir det nog väldigt lungt. Har inte fattat riktigt men tror att vi ska gå till några andra ett tag eller om nån skulle komma hit? Sen ska vi dricka lite drinkar eller öl (eller som Chris sa en Whiskey med is till Elsa, hmm nej tack) och äta plockmat, tror dom skulle köpa köttbullar till mej också. Är inte säker på om vi är uppe till tolvslaget ens haha. Men det gör faktiskt ingenting, jag lär somna vid nio ändå.

Två eller tre timmar kvar till Nyår hemma, så Gott Nytt år på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år ;)

2009-12-31 @ 22:03:30
URL: http://enadora.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gott Nytt År gumman. Vi tänker på dig hela tiden.

Puss från mamma och pappa

2010-01-01 @ 01:11:31
Postat av: Linn

GOTT NYTT ÅR! saknade dig vid 12-slaget<3

2010-01-01 @ 02:19:07
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/
Postat av: Tobbe the awesome

Whiskey!!!!! Gott nytt osv :)

2010-01-03 @ 15:53:42
Postat av: Elsa

Gott Nytt på er alla :D

2010-01-06 @ 22:55:48
URL: http://elsaikanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0