Pinsamt

Jag har helt ärligt ingen koll på vad klockan är. Alla mina klockor går olika just nu.
Har gått och lagt mej, satt och somnade i soffan så det var nog lika bra. Men vågar inte gå upp och fråga dom om klockan. Har försökt söka på internet, kolla vad klockan är hemma osv men kommer fram till olika svar varje gång. Men jag tror klockan är tjugo över nio (är den tjugo över åtta har jag gått och lagt mej vääääldigt tidigt).

Ska sätta på nån bra serie nu och somna. Natti (eller god morgon kanske)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt att du har fått en stor säng. Vore kul om du kunde ställa den kanadensiska klockan rätt så man ser vilken tid på dygnet du har. Vi räknar och räknar också. Vad fick du till middag då?

pussar och kramis. Mam

2009-12-30 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0