Resfebern har tagit mig!

Idag kom resfebern.

Jag som nästan varit lite stöddig när folk har frågat hur jag mår, hur det känns och om jag nervös. Har bara kastat bort det och sagt, needå (fast ofta lagt till , inte än) men ikväll kom det.

Jag och David kollade på en Wallander film i min säng, drack cola, käkade chips och gosade med Balthazar. Efter det kom en stor klump i magen smygande, jag insåg att det är sista natten i min säng, i mitt rum, framför min tv och i huset på mycket länge och värre än det...på obestämd tid! Satt i soffan och pustade ut andetagen, fick svårt att andas.

Tog ett bad och tittade på Twilight med bubblorna omkring mig. Fixade iordning mig inför morgondagens resa, läste ut Stieg Larsson boken och sorterade lite papper.

Nu ska jag försöka somna. Sista natten i min säng, mina kuddar och "hemma lukten". Men somna ska jag, någongång inatt iallafall. Seinfeldt går på tv till klockan två, därefter brukar jag kunna slockna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0