Facebook - klubbarna

Haha, okej, jag har suttit på Fejjan (facebook) och kollat runt på alla inbjudningar jag har fått till klubbar/grupper. På Facebook kan vem som helst göra en klubb eller grupp och samla medlemar som tycker likadant. Många klubbar är helt random och gjorda av helt random personer. Här kommer bara några ex på inbjudningar jag har fått och som jag skrattar åt (och tänker, fan vad det stämmer) :

"Vi som blir glada när vi ser en fin rumpa" ( Måste tilläggas att Karl Hamerin är medlem, någon som är fövånad?)

"I Don't need a reason to hate people" (Mitt motto till 100 procent)

"Palacemannen" (40 årig gubbe som står och dansar fyra timmar i sträck fre-lör på palce och dricker redbull)

"Vi som vrider på värmen mer och mer när vi duschar" (Vem gör inte det liksom? tänkte jag och blev medlem, sen kom Lisa Nyström och komenterade, Nödvändigt Elsa. Love that girl)

"Komsi... Komsi lilla kissemissen...MEN SKIT I DET DÅ ÄCKLIGA KATT JÄVEL" (Hur många har inte tänkt den tanken när katten bara dissar dig och vänder rumpan åt dig när du försöker hälsa?...erkänn nu)

"When I run I hold my boobs" (Klubben har över 13 000 medlemar, behöver jag säga nått mer?)

"Where the hell do all my socks go" (Mest för att det är det jag har undrat sedan jag kom till Kanada)

"Ja, jag vet, jag såg det på Facebook" (Okej, någon som har Facebook som inte har använt denna menningen?)

"Det som händer på fyllan räknas inte" (Den som gjorde denhär gruppen måste ha gjort något riktigt svinigt)

"I hate when teachers erase chalkboards but miss spots" (Detta kunde förstöra en hel lektion för mig när jag gick på högstadiet, speciellt under Stefans lektioner. Han missade alltid något. Ofta sa William till att han skulle ta bort den, så det var nog inte bara jag som hade tvångstankar)

"I join many groups because they makes me say.....OH MY GOD THATS SO TRUE! " ( Bra sammanfattning på allt eller hur?)

 

Jag har för mycket fritid. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0