Ganska vanlig söndag

Jag har så mycket att skriva men ändå ingenting, är det förståeligt? Förmodligen inte. Vi ska iallafall snart upp till backen och kolla på dummie-skiing. Massa folk utklädda som sedan åker ner för livsfarliga gubb och ramper på skidor. Kan säkert bli kul. Kan va så att jag har barnen ikväll, gör mig inget, ganska skönt. Hoppas på att Christopher kommer hit och gör mig sällskap ett tag isåfall. Saknar söndagarna på The Edge med diverse Kareoke och massa trevligt sällskap, dom har flyttat det till nån dag mitt i veckan nu. Kan inte löna sig.

Annars händer det inte jätte mycket. Är för trött och lat för att göra nått vettigt. Barnen har sockerkickar och springer runt som duracellkaniner och skriker/är glada /skriker/ är glada. Jag småfryser lite och funderar på en tidig kväll ikväll (eller kanske inte).

På onsdag åker alla, Chris, Zane, Andrew, Frenchi, Charlie. Det är fortfarande några folk som stannar, men det är dom viktiga som åker. Det kommer bli tungt, mycket tungt. Men ska glädjas över att det är vår och allt går mot ljusare tider. Jag ska börja spela golf, gå med i en golfklubb som träffas varje torsdag och spelar och äter mat. Det låter mysigt, lite Desperate Housewifes över det där.



En saknad Brittney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0