GLAD!

Är så glad! Det har varit en sån bra dag. I eftermiddags/kväll tog jag och Sofia bilen in till Cranbrook. Vi åt världensgodaste sushi och jag fick knäppa upp en knapp i mina jeans för att få plats med sista biten. Sen till Superstore och fixade sista presenterna till kusinernas paket. Imorgon skickas det!!! Och sen avslutade med en vaniljlatte på Tim Hortons. Sofias familj ska laga middag åt mig på tisdagkväll för min födelsedag. Dom sa att jag fick välja vad jag ville som jag saknade från hemma och dom skulle göra sitt bästa för att laga det, haha! Jag sa att vad som än är hemlagat blir bra! Sen fick jag sms från tjejerna jag träffade förra helgen och vi ska vara i deras hus först imorgon och sedan gå ut, ska ta med Jamie också!! Smsar och träffar en kille som är trevlig. Barnen är snälla och familjen underbar. Jag är så jävla lycklig!

Har haft det bara bra i fyra måndader nu. Det gör mig dock lite cynisk och jag undrar ibland hur länga man egentligen kan ha det såhär bra, kommer det en stor vändning snart? Jag vill inte. Låt det få vara det bästa året någonsin, ett år fyllt utan problem.

Okej, två små I-lands problem. Sladden till min dator har gått sönder, en ny kostar 900kr (kommer inte köpa) och paketet jag skickar hem kommer också bli dyrt. Men vad är pengar i denna underbara kanadensiska värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0