Go Go Vagi...

Jag lever i perioder, epoker eller vad ni vill kalla det. Dom senaste fyra månaderna har varit en, en av dom bästa faktiskt. Men jag visste att den skulle ta slut och idag gjorde den det tyvärr. Imorgon börjar en ny period, jag vet inte hur den kommer utformas än, men jag ska börja dagen med en cykeltur och det måste ju bara båda gott. Jag har varit med om så mycket, bra, dåligt, roligt, sorgligt ALLT, dom senaste månaderna känns som en hel livstid. Jag har njutit så mycket och jag har försökt dela med mig om i stort sätt nästan allt. Vissa saker kanske kommer fram om några år eller så stannar dom och dör i Kimberley när jag åker hem.

Det känns konstigt att mitt liv ska fortsätta, med andra människor och ska ta en annan vändning. Jag vet att den kommer göra det och jag är väldigt öppen för det också men det är konstigt. Idag lämnade Martha, sista av "vårat gäng" Kimberley och det känns tomt. Väldigt väldigt tomt. Men vi har haft så underbara stunder tillsammans och fler kommer det att bli, det är inte slutet....det är början på nått nytt och någonting underbart.

Denna bilden får sammafatta ett numera avslutat kapitel. Go Go Vagina!



LoooooooooooovE

Kommentarer
Postat av: Linn

så fint skrivet Elsa!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0