Hemkommen

Äntligen hemma! Och vilke hemkomst, vilken underbar familj. Barnen var i toppform och jag fick kramar och massa bus (även om några av kramarna var lite påtvingade så ändå), hemlagad mat pasta/tonfisk/tomat i ugn med ost, hur gott som helt. Precis i min smak! Efterätt glass, chokladsås och jordgubbar. Sitter och pratar om allt som hänt, skrattar och sedan tar vi en hockeymatch i källaren hela familjen.

Nu ska jag packa upp. Jag är fortfarande överlycklig över att komma hem till en familj och inte bara ett ställe att bo på. Vi har haft en bra helg, hur bra som helt med andra ord!!!! Och nu ska jag ladda batterierna för en kanonvecka med fokus på barnen och sen i helgen kommer min älskade Sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0