Högskolan, sista dagen, klart jag söker

Sökte högskolan idag. Varför? Haha, ingen anning, men det gjorde jag iallfall. Jag kommer i vilket fall som helst inte ha tid att 1. komma hem 2. hitta lägenhet 3. söka studiebidrag och 4. flytta igen. Sökte iallfall, sjuksköterska, beteendevetenskap (VILL), socionom, litteraturvetenska, journalistik och turism. Jaja, livet är för kort för att glömmas bort. Jag är tjugo (snart) och vet ni vad det bästa med att vara tjugo är? Att man kan göra vad man vill, men behöver inte planera allt i flera månader innan, känner jag för att göra något är det egentligen bara ekonomi som kan hindra mej. Och nej mamma och pappa, man sabbar inte för andra bara för det.

Aja, vi cyklade till parken idag, lunch och sedan har Ethan suttit klistrad framför tv i två timmar. Tror inte han är riktigit frisk, hoppas inte att vi åker på en förkylning nu lagom till det fina vädret och Sannas hitkomst. Declan har sovit i 2,5 h nu så det är nog något som inte riktigt stämmer där heller.

Nu ska det ätas snacks och sedan går vi ut för lite frisk luft igen innan föräldrarna kommer hem. Idag ska jag träffa gymnasieungdomar igen, vi ska laga middag. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0