Kelowna

Okej, vet inte ens vart jag ska börja. Vi hade världens coolaste bilresa, trots en tvåring och en fyraåring, dom kollade på film hela resan. Efter femte timmen stannade vi i tjugo min och åt (då hade jag varit kissnödig sen efter första timmen). Barnen satt alltså helt tysa, stilla utan gnabb och skrik i FEM timmar.

Det är ganska varmt ute och vi bor ensamma i ett stort hus precis på stranden. Igår började vi dagen med att sola, shoppa och äta pizza. Sen var vi ute och dansade så klackarna flög och hade världens bästa stund någonsin. Denna morgonen hängde vi på stranden i våra pyjamasar och tog massa bilder i solen . Härligt värre.

Roliga annorlunda saker som hände igår:

- Jag råkade kasta ett äpple i Marthas huvud (och vi har det på film)
- Vanessa pussade på fel kille i all dimma ute på dansgolvet (åh, vad vi skrattade). Hon märkte inte ens själv att hon hade bytt kille
- Vanessa var "bästa kompis" med alla hon träffade
- Jag och Vanessa dansade av någon annledning upp på en liten "höjd" Martha ser Vanessa ramla in i mig, jag ramla in i alla bakom mig och alla ramlar ner som ett dominotåg på andra sidan
- En av killarna vi var ute med var snarlik grabben på Ica hemma, ett flertal gånger trodde jag att det var han

Fun times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0