Kör på måndags tema -måndag natt

Måndag natt. Kom precis hem från lite filmgos med några kompisar. Är allergisk och skämdes för att jag kisade hela tiden, men ville inte riktigt berätta varför. Mina ögon har varit allergiska sen jag vaknade imorse, trötta, stora, kliande, röda och allmänt bara vill vara stängda. Har nyst ett antal gånger och sagt "bless you" till mig själv (eftersom barnen inte gör det).

Jag är lite förvirrad över vad som pågår just nu, kanske mest för att jag inte hade räknat med detta alls eller kanske för att jag verkligen inte vill bli blåst/dissad. Jag dissar folk, okej, jag har aldrig blivit dissad. Har avslutat varje relation med Hjärtat helt och huvudet högt, sen kan man ju undra hur nyttigt det är på en skala 1-10. Det kanske är min tur nu, eller kanske inte. Vi får se, känns lite bättre när jag vet att det kan hända iallafall. Jag har ju egentligen ingenting att förlora, förutom...ja...min värdighet dåra..host...harkel...hrrr...

Och ja, läs med en stooor nypa salt.

Godnatt Kanadensare och Godmorgon Svennar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0