Lör - Mån

Så, nu var jag här igen. Noll blogg inspiration och hundra procent bloggtorka. Ska göra en liten snabb resume:

Lördag: Hämtade Sanna i Cranbrook, grät och pratade massa. BBQ hos Martha, alla var där. Massa prat, hamburgare, öl, skratt och lek. Jag ramlade när jag försökte styla på en treårings cykel. Tog Sanna till The Edge, för att visa. Det var hela tre personen där inne, klockan tio en lördagskväll så det var bara att traska hem igen.

Söndag: Jag och Sanna begav oss på en roadtrip. Först Banff för att titta på stan och äta middag. Sedan Lake Louise, där jag var den enda som hade shorts haha. Och avslutade med Radium hotsprings och kaffe + donut på Tim Hortons. Jag körde hela tiden, utan en timme i mitten, vilket är 4-5 h (varav trei sträck) och det gick kanon. Jag vill aldrig mer höra "att jag är har för lite körvana" eller nått annat, jag kan köra och blir man trött stannar man ett tag. Få mig aldrig mer tvivla på min förmåga och göra mig orolig i onödad.

Måndag: Sanna och jag packade mackor till lunch till oss och barnen och gick till parken. Vi var där mellan 10-14.00 . Sedan bakade vi kanelbullar, lekte med barnen, fixade med mejl/telefonsamtal, gjorde fruktsallad till barnen och städade ett ton sand. Sedan middag, Cranbrook och nu massa choklad och vänner avsnitt.

Bilder från Roadtrip kommer snart. Fick mitt paket idag, Patti har gömt mina presenter (pga av min dåliga karaktär) och Sanna och jag har smyg smakat på godiset. Har även hittat mer grejer till mina kussar. Nu ska vi fortsätta mysa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0