Lördag, påskafton

Idag är påsk och jag hade gärna varit hemma. Jag hade gärna fått ett påskägg med massa lösgodis i, gud vad jag saknar lösgodis och den hemska äcklad-känslan och illamåendet efter en stor påse. Jag vaknade nio tiden idag, sen kom det en unge och satte på en leksak utanför min dörr och gick. Sången som kom ut från leksaken bara upprepade sig och upprepade sig, fick till slut nog och gick ut och stängde av den. Vaknade även snorig som bara den, vet inte om det är för att jag är lite allergisk eller påväg att bli sjuk.

Igår var jag som sagt bara hemma. Mycket tack vare att min telefon inte fungerar och mina kompisar inte har internet. Jag var helt oanträffbar med andra ord, ganska skönt men konstigt med en tyst telefon faktiskt. Ska nog inte upp till skidberget idag heller, även om det är Spring splush och allt det där, är verkligen inte sugen på att åka mer skidor nu och det är inte ens sol och skönt ute (så man kan inte riktigt sitta ute med en öl och njuta heller, som vi gjorde på beerfest).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0