Mamma och golvet



Tittade på lite bilder som mor och far har skickat, för längesen men har inte riktigt orkat titta på dom. Slängde iallafall en blick på den här bilden och undrar vad i helvet gör en gammal blå, röd och grå trasmatta på vårat nya köksgolv?????  Mamma som retade gallfeber på snickarna, fick dom att svettas så fort hon kom innan för dörren, gjorde så dom slängde om plattor och stod och gapade , använd fantasin! Var kreativ! till dom. Dom viskade till mig "tror du hon kommer gilla detta? Är det så hon menade?" när jag kom upp på morgonen.  Och sen slänger hon på en trasmatta på det nya fräscha golvet! Kan någon hjälpa mamma? Åk hem och ta bort mattf*n och släng ut den, om den fortfarande är kvar.

Var bara det jag ville säga. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Brur

Den är redan borta :-)

2010-04-30 @ 17:39:28
Postat av: ingrid

jag fixar! oroa dig inte.

2010-05-02 @ 01:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0