Måndag morgon

Måndag morgon, igen. Det är något speciellt med måndag morgon, det är den tröttaste morgonen av dom alla. Mest för att man vet att man har en hel vecka till nästa helg och nästa sovmorgon framför sig. Har lite lätt träningsvärk, dels från cyklingen och dels från lite core+rump träning framför en film, med en medecinboll på golvet i mitt rum igår. Jag ska fan slimma upp mig igen nu, jag är trött på att vara slapp och fläbbig. Mitt hår står åt alla håll, precis som det alltid gör på morgnarna och jag har valt mysbyxor och en skön tröja idag. Vet inte vad det är för väder än, men tycker mig kan skymta solen sticka fram. Förmodligen är det kallt. Nu ska jag käka frulle, två knäckemackor med Kaviar och Cheerios flingor med mjölk.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linn

neej jag hade inte råd, så jag köper dom när jag fått lön!



Masssssa kramar till dig, du är så söt! herregud, du klarar dig så bra där uppe! Fan är super social och allt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0