Senaste dagarna

Okej, ska försöka sammanfatta senaste dagarna. Resan hem gick bra, jag lyssnade på sommarpratare på min ipod, Alex Schulman, Morgan Alling, Nour som var helt underbara allihopa och sedan Laleh som jag var tvungen att stänga av efter 20 min, den människan måste ha jordens segaste röst och flummigaste sätta att prata på.

Sedan var det konstigt att komma hem till ett hem som inte är hem, om det är förståeligt? Det är mitt hem men inte mitt riktiga hem. Var i alla fall otroligt skönt att sova i min säng igen (har jag sagt att det är den skönaste sängen jag någonsin haft?). Ethan sov till tio dagen därpå, dom slappade i sängen ett tag och åt frulle. Sedan gick vi över till Britt och co för lek, tills Britt lekte lite för hårt med Ethan och vi var tvungna att gå hem, haha. Ethan var världens bästa barn igår, vi har verkligen kommit varandra närmre, han till och med ger mig en kram ibland. Det gör så gott i mitt nanny-hjärta.

På kvällen firade vi som sagt av Brittney. Mycket sorligt och många skratt. Jag drack inte en droppe, vilket aldrig har hänt innan på en fest hos Britt (har inte druckit på två veckor nu, känns skönt). Jag gav Britt och Martha varsitt halsband från Vegas, så vi alla har likadan och kan tänka på varandra. Jag fick en använda, svettig tröja som det står Torontos Lacross Women på. Har jag sagt att jag älskar den flickan?

Det enda jag fick höra hela kvällen var ”hur brun jag är”, du är gruppens neger nu, och yooo niggger. Jätte kul, ja, jag blir brun. Can’t help it.

Idag började dagen bra. Tills Ethan hade världens störta bajs incident. Bajs överallt, gråt, skrik. Jag är så lugn, mamma jag är så stolt, ingen panik, inga tårar, ingen höjd röst. Det är bajs överallt och jag har en ungen som skäms och gråter helt hejdlöst och vägrar låta mig hjälp honom. Men jag är lugn och jag fixar det!!!! In i duschen, torka massa, trösta barn och hittar på en historia om att jag gjorde nått liknande när jag var liten. Bajs på handukar, pyjams, papper, dusch, sängen och kroppsdelar. In med allt i tvättmaskinen och skrubba gråtande barn rent. Sedan tvättade jag mina händer i tio minuter under kranen.

Sedan tog barnen 2 h på sig att bli färdiga, äta frulle, borsta tänder och klä på sig. Jag som är världens snabbaste människa, allt går snabbt, hela tiden. Jag har fått världens segaste barn, men vi hade tid idag så det gjorde ingenting. Dom fick vara sega.

Jag tvättade händerna igen. Fortfarande bajsluktande.

Sen åkte vi till Martha och lilla E, barnen lekte jätte bra. Martha gjorde sitt bananbröd igen (mer som mjuk pepparkaka med banansmak) och jag åt tills min matbebis kom fram igen haha, jag måste vara laktos överkänslig eller nått. Declan la även en jätte bajs som gjorde min dag ännu brunare. Jag tvättade händerna. Ännu mer bajslukt om det är möjligt. Sedan åkte vi hem.

Vi åt tacos, pratade om dagen och allt bajs. Jag lånade Pattis medicinboll och körde 40 min core och rumpa. Sedan sprang jag en runda. Tog en lång dusch och smörjde in mig två gånger med olika lotion. Bajslukt äntligen borta.

Nu tvätta lite, städa och sedan sova. Tror jag har fått med allt. Slänger lite bilder på mina älskade tjejer från igår.


<3


Våran hand-dance


Kimbotjejerna <3

Det skrattades mycket åt min uppsvällda mage, det såg verkligen inte normalt ut. Martha försökte få det på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0