Simma!!

Regn, regn och regn. Patti hade ett lite smärre sammanbrott på morgonen då hon inte har sovit ordentligt på flera nätter. Tycker synd om henne och försöker att förklara att ta din tid på morgonen, jag tar barnen. Mer regn. På med gummistövlar och regnjackor (yes, första gången jag använde regnjackan, mest för att barnen skulle ta på sina dock för jag behövde den inte egentligen) och sedan packa in barn i bilen.

Vi träffade Jamie, den nya aupairen. Trött som få men snäll :) Mina barn visade sin bästa sida (inte) och vi ska vara glada om vi någonsin får komma in i det huset igen, haha. Vi gav nog henne en chock. Sedan hem och käka mackor till lunch, naptime och quiet time. Liten utflykt till posten och sen hem och titta på massa roliga youtube klipp. Sen kom barnens morfar på besök (dom träffar honom typ en gång om året) och vi hade en underbart stel och pinsam, påtvingad konversation tills Patti och Chris ääääntligen kom hem.

Hemmagjorda hemburgare till middag, min favvis. Sen gick jag faktiskt om simmade själv. 50 längder, 40 min, 1200 meter. Känner mig stolt och avslappnad. Nu ska jag kolla på lite lost och sen sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0