Sista helgen med gänget i bilder


Alla bilder är i oordning. Här rakar iallfall en full Dan av sig allt hans hår. Dan har i princip varit full sedan jag kom (i december)och hade förut världens största kaluffs. Men han gjorde det för att tjäna in pengar till en cancerfond och sa att får vi ihop en viss summa rakar jag av mig håret. Och det gjorde han.


Jag var glad i min nya skinjacka och glasögon.


Martha och jag, den obligtoriska toalettbilden på the Edge.


Martha, australiensisk tjej et moi


Just det, jag var uppklädd alla andra var utklädda. Haha. Martha var en liten Easter Bunny!


Andrew, Zane, Ralf och Chris


En annan kille som också rakade av sig håret för cancer. Ralf fångade snabbt upp hans avklippta hästsvansar.


Jag och Chris, som lätt skulle kunna se ut sådär om 50 år. Typisk engelsk gammal man, haha. (ja, han är utklädd)


Yeeehäää, gold digger


Chris gick omkring i mina kläder en hel kväll, han tyckte han var "riktigt het". Stor egot framme igen?


Mitch och Martha :)


Dan före rakningen


Dummie skiing, haha. Det är alltså inte människor...


Kanot på skidor


När allt var slut kastade sig alla barnen av någon annledning sig ut för att samla ihop allt skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0