Snabb resume!

Äntligen helg. Tiden springer iväg.

Har varit 20 + och sommarväder här idag, ungarna lekte i sandlådan och sprang genom vattenspridaren hela dagen.

Igår hade vi girlydejt jag, martha och våra "kanadensiska mammor" dinner and movie.

Idag var vi i dom varma källorna som luktar ägg, men trevligt, med Martha och Katie.

Imorgon kommer Sanna och sen BBQ.

Har även börjat samma ihop saker till ett paket (så småkusiner om 10-12 veckor kommer det ett paket till er), ja, det tar så lång tid och har inte skickat det än. Men lovar att det kommer ett.

Godnatt på er. Första fredagen sen jag kom (och är i Kimbo) jag inte druckit , sovit hos Brittney och varit på The Edge. Klockan är halv elva, jag är nykter och ska sova. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0