Söndag, Kelowna i bilder


Min tur att sitta länst fram i vanen


Hej hej Martha


Glasögonen jag skulle ha köpt, men inte gjorde! BUHU!


Classy




Vi provade fin/bal klänningar. Sveriges färger!


Den var super fin!

Sedan övningsgick vi i högklackat och provade tonvis med fina skor och drömde och dansa i högklackat igen


Vanessa provade kläder i 40 min och köpte till slut en!


Jag klaffsar omkring


Dannicka, världens sötaste tjej. Kolla ögonen! Vi satt barnvakt en stund


Bus i soffan


- Oh, my God! That's sooooo qquuuuteeee!!


Marthas Oh my God poose


Pusssss










Försökte mig på en Foki pose, haha!

Kommentarer
Postat av: Linn

åh massa kramar till dig <3



gud vad du är snygg i håret btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0