Stenåldern all over

Vad gjorde man före internet och mobiltelefoner? Eftersom min telefon inte funkar, verken att ringa till, på eller skicka sms till, från är jag helt utesluten från allt socialt umgänge som pågår här i Kimberley just nu. Ingen kan nå mig och jag kan inte nå dom. Fick iallfall tag i Martha för ett tag sedan (från hemtelefonen) så ska upp och möta alla för lite lunch och en kall (kanske) uppe i backen. Sista skidhelgen sedan stänger dom ner, tjoff och hej så är skidor, skidåkare och liftjobbare borta. Tråkigt värre när min engelska vän är en väldigt bra kille, som jag för en gångs skull inte stör mig på, haha. Aja, dags att göra sig redo. Och solen börjar titta fram så smått, det blir nog en bra dag. Ikväll vankas festligheter och dans. Sista lördagen innan alla åker så jag hoppas på en kväll där alla är med!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0