TRÅK!

Regnet bara öser ner, två dagarn nu. Tråk. Barnen är förkylda. Skickade iväg Ethan till mormor några timmar när Declan sov, så fick några timmar för mig själv. Han är iofs vaken nu men bara ligger i sängen och tittar på tv. Det verkligen ööööööser ner. Har pratat med mamma, Dennis och David, det är det som håller mig vid liv. Kontakten med hemma.

Ethan sa att jag hade en stor rumpa idag. I samma menning klämde han in att deras gamla dagis fröken också hade en stor rumpa. Men han och Declan hade minsann små rumpor. Tack polarn, schysst.

Kan inte cykla idag, inte springa och inte simma (för det gjorde jag igår). Det får bli lite mage/rygg och rumpa hemma på golvet med medecinbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0