Elsa geeek nr 1

Dagen har inneburit shopping, shopping och mer shopping. Det rullar på och imorgon åker vi hem till Kimbo igen. Tomma Kimob, det känns fortfarande som att alla kommer vara där när vi kommer tillbaka. Usch. Trots allt är jag väldigt positiv till sommaren, nya kompisar, resor till Banff, alla mina nya sommarkläder, fina vädret, spela golf, festa på stranden, elda skit i skogen, mamma och pappa kommer. Det kommer bli en bra sommar!

Ny passar vi flickorna i några timmar och sedan ska tillbaka till Beach houset och korka upp lite öl och sen ev gå ut och dansa lite. För att spä på lite mer lantflicka-stil i mitt liv köpte jag idag en mörkgrön (skogsgrön) sommar väst. Den och min ryggsäck sedan är jag först i kön i töntarnas parad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0