Camping, brokeback style

Igår vildmarks campade vi. Precis vid ett stor flod och vattenfall körde Brokeback style. Det var galet coolt. Jag, Jemma, Lucie, Will och John. Killarna hade med käk, korv med bröd och sen potatis, pumpa och rotfruktsgrjes i folie, sen några öl på det under himmelen och framför läger elden. Galet coolt. Dock var det sand vi tältade på så precis allt var saaaaand! Och tillskillnad från förra gången då jag höll på att frysa ihjäl svettades jag som en gris, vi låg dock tre i mitt tält och väldigt tätt så det var förmodligen därför. Känndes som att jag egentligen inte somnade fören det var morgon.

Vid nio gick vi upp och gjorde bacon och ägg macka till frulle. Packade ihop allt. Det kom ner ett gäng kossor och joinade oss och drack lite vatten och vi tog med halva stranden hem. Vi gjorde en mini hajk till vattenfallen, coola som fan och sen åkte hem. Kul kväll att spendera en fredagkväll på! :) Ikväll ska vi grilla hos Pattis föräldrar och sen ska vi uuuttt! The Edge, here we come. Har fan inte varit där på heeeela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Bror

Åhh så nice det lät! Se, utelivet är ju helt ok :-) inte så illa lilla asfaltssyster...

Ha det bäst. Kram

2010-08-15 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0