Dåligt uppdaterande

Gårdagen spenderades hemma hos Jamie med hennes pojkar och även med den nya nannyn Jemma.
Kvällen spenderades i Cranbrook med Jamie, Jemma, Sofia och mej för middag och sedan lite rundtur i Kimberley.
Idag har jag en liten förkylningskänsla i kroppen som jag inte gillar och pojkarna bråka HELA tiden, det är något som har kommit upp senaste veckan dom slåss, brottas, slår varandra, skriker, puttas och kastar saker, dom skulle behöva en övervaker varje sekund. Men det funkar ju tyvärr inte så, man kanske måste få bråka om vissa saker även om jag försöker vara en lite dealare och förklara så snällt jag kan USE YOUR WOOOOOOOORDDDDSSS FOR FUCK SSAAAAKE KIIIIIDDDSSS... ungefär så. Kanske lite snällare.

Ethan ska ta spruta idag, jag ska inte följa med. Men lika glad är jag för det. Igår opererade jag ut 7 spetror från Ethans hand och en halv från Declan innan han bröt ihop och lät den andra halvan sitta kvar. Hur mycket jag än lockade med gummibjörnar och hemmagjorda sånger.

Vi ska egentligen inte göra något idag, bra tror jag, det har varit så jäkla mycket hela sommaren så dom behöver en dag med bara lek... sen får vi ser hur länge dom klarar sig utan bråk. Kanske bakar vi lite negerbollar.

I helgen ska vi till Fernie men boysen, ska bli kul. Har inte varit där mer än åkt igenom och förhoppingsvis följer Jemma med också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0