Forts...

Jag har 100 kanaler att välja på här på tvn på hotellet i mitt rum. Jag tittar på en dokumentär / tv serie om San Q fångar, helt sjukt jag vet. Intressant som fan, men kom igen...

Hotellfrukost imorgon, kanske ett hottub och sen handla mat. Sen en vecka i skogen/vid sjön. Åh, ska bli galet skönt. Köpte världens coolaste rosa Nike löparbyxor som jag ska springa in. Sen kommer förmodligen Chris mamma och pappa och hälsar på och stannar en natt.

Blir lite hattigt skrivet. Båda barnen sover iallfall och Chirs och Patti kom precis hem så ska sova nu.
Är galet trött efter bara  4 timmars sömn inatt.

Cred till kusin John som som kommenterade min Facebook status med skönaste kommentaren, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0