Hela dan, varje dag!

Jag kommer behöva en ny laptop inom två månader, min kommer rasa ihop vilken minut som helt. Vad göra?
Ingen jävla anning.

Etahn är förkyld, snoret rinner hela tiden. Och han torkar av det med handen och torkar sedan av det på fotöljer, tröjor osv. Ska vi slå vad om att jag kommer bli förkyld nu?
Känns som om tiden står stilla just nu. I eftermiddag kommer jag anntigen gå till gymmet eller gräva ner mej i min säng och sova. Jag kommer förmodligen göra det förstnämnda först och sen det andra. Jag har ätit waay för mycket skit idag för att jag ska kunna slappa med gott samvete.
Ibland känns allt så fruktansvärt menningslöst medan andra stunden allt känns så otroligt menninsfullt, det är en hårfin barriär ibland. Dom fick i förtroende äta popcorn i deras hemmagjorda strutar framför en film nu i eftermiddag. Efter en liten genom gång att hålll struten uppåt hela tiden, inte upp och ner och sitt stilla, gick det fem minuter innan bådas popcorn strutar hade hällts ut både en och tre gånger.

Folk vill campa i helgen. Folk vill dricka i helgen. Folk vill ha roligt i helgen.
Vad jag vill göra? Ligga under täcket och sova, är helt slut.
Vad kommer jag att göra? Förmodligen följa med gruppen, jag är inte tillräckligt stark för att missa något kul.

Popcorn är upplockade, filmen snart avstängd och vi kanske ska försöka gå en promenad eller nått. Orkar jag ta en fight om påklädning, cykel, skor eller liknande? Kanske, kanske inte. Vad hände med dom månaderna när allt var så bra, inga bråk, skrik eller liknande. När blev allt såhär. Missförstå mig rätt, jag älskar barnen, det är fine med bråk, skrik och dåliga dagar, det är bara otroligt tröttsamt och slitigt att ha en dålig dag, varje dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0