Kvällens funderingar

Varning till alla: Se absolut inte eat, pray, lov med Julia Roberts. Slösade bort 2,5 timme på INGENTING, en film om precis INGENTING i 2,5 TIMMAR!!!!!!! Enda coola var att hon Tuva från Skilda världar är med och faktiskt spelar svensk, efter filmen Jemma " Så är alla i Sverige blonda med blå ögon". Jag borde få betalt för varje gång jag hör det OCH det värsta av allt... Men asså du är ju inte blond, blåögd eller blek.. Du är mörk, mörk och med grå ögon. Då svarar jag bara att jag är förmodligen adopterad och att jag faktiskt aldrig har sett bebisfoton på mig själv, det får tyst på dom flesta. Blåsta människor. Hade en interessant disussion när vi campade om vart Sverige låg.. Lucie hade inte en anning, hon gissade att det låg någonstans i Europa (osäker gissning för hennes del), Wil visste för han har varit där (fusk), John lyssnade jag inte på och Jemma hade inte en jäkla anning (googlade när vi kom hem så nu vet hon). Fan vad dåligt pålästa folk är.

Är orolig över min tand som har gått sönder lite. Inte alls bekvämt och orkar inte deala med problem just nu. Jag körde hem från Cranbrook, lämnade av Jemma, åkte hem till mig, bytte om, sminkade av mig, borstade tänderna, kissade och kröp ner i sängen på exakt 36 minuter. Tänker ju inte slösa bort mer dyrbar tid och sovtid efter 2.5 framför INGENTING. Ja, jag säger det igen...2.5 INGENTING.

Nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0