Ny vecka!

Måndag Månadag. Tiden går fort. Solen är här och jag är glad för jag blir brun och barna är ute.
En gång skrev vi dikter i skolan en av killarna skrev såhär om sommaren:

Sommaren är här och jag är glad
På sommaren visas bikinibröst
Men titta noga för dom försvinner i höst.

Jag skratta alltid när jag tänker på det. Chris syster ska få bebis i mars. Dom är här och hälsar på, hennes äldsta barn heter Levi, tänker alltid på Levis jeans.

Vi åt kinesmat med Katie, Kirsten och annan tjej idag. God mat men sjukt störig (men söt) unge. Sen hade PROs blåsinstument och trum - orkester konstert precis utanför där vi åt. Kul. Aldrig kan man få en lugn stund. Har hittat bra julisar till några. Nån kanske det bli till nån, vi får se.

Ethan har beställt en ryggkliare från Sverigen, det är det enda han vill ha. Så det ska han få av mej har ja lovat.

Is by the way daydreaming about Vancouver right now. It's have to happend. Please!

Kommentarer
Postat av: Mam

Så var det jobb! Tillbaka till, ja vad jag nu ska kalla det?

Intalar mig att det blir bra.

2010-08-17 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0