Oh ohoh

Okej, jag slutar aldrig förvånas här. Kanadensare har inge ölsinne och det finns bara all in som gäller på party, såsom bröllop etc. Jag önskar att jag kunde skriva precis allt som hänt eller ens berätta för mamma, men med tanke på att dom 30-40 människorna som läser min blogg här dom människorna jag ska träffa och ha omkring mej för resten av mitt liv kommer inte det hända. Kanske skriver jag en bok om det när jag är gammal och börjar mogna, uppföra mig och allt det där. En mycket trevlig kväll iallfall.

Med tanke på gårdagen mådde jag ganska bra idag faktiskt, sov till halv tolv (nytt rekord!) och sen inte rört mig ur sängen på hela dagen. Gick upp och åt middag klockan 7, sen upp till skidbacken för att titta på bergen men det har brunnit nu igen och hela staden är täckt med rök och jag kunde inte se dom. Köpte en kaffedrink istället och sen körde en sväng och lyssnade på Matchbox 20. Tänk att det ska behöva ta 9 timmar att återhämta sig efter två dagars drickande.

Barnen har bråkat konstant och Patti kallar dom Terrible 2 (dec) och Testing 5 (eth), jag hållar tummarna för att dom inte har den synen på saker imorgon, jag oooorkar inte. Hoppas även på fint väder så kanske vi kan ta en tur till stranden, tycker jag börjar bli lite blek nu. Finns det något som heter brunorexi? Isåfall tror jag att jag har det, jag ser inte själv hur brun jag är och bara ääälskar att sola och bli brunare. Haha, normalt ?

Ska försöka sova nu, efter kaffet (som ja, det var inte mitt smaraste drag idag) som verkar sätta in lite. Blir lite webbtv och gos med Baltis.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0