Onödiga funderingar

Jag funderar seriöst på att köpa en begagnad bräda och boots till inför vintern. Hittar jag något rätt till bra pris så kanske! Jag och Jemma snackade skidsnack i hottubet nu ikväll, åh vad jag ser fram emot skidåkning. Fick lite dåligt samvete att jag skickade hem alla mina vinterkläder då, Jemma har ingenting och hon skulle ha så mycket användning av mkt som jag aldrig skulle använt. Stackarn måste köpa precis allt! Jag ska investera i ett par mer baggy termobyxor, billiga, men så man kan variera och åka bräda i. Sen ska jag och Declan åka skidor och dricka varm choklad :)

Aja, snart ska jag på sol semester. En vecka kvar!!


Efter Usa veckan ska jag bli lugglisa igen och sen är det officielt höst! Varför tog jag inte med denna sjalen btw??


Kommentarer
Postat av: Mam

Du får väl ta med dem tillbaka till Jemma.

2010-08-23 @ 07:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0