Spara!

Smet in till campingens pool idag med alla ungarna. Perfekt temperatur i vattnet och perfekt djup så alla kunde leka ostört medan jag och Jemma satt och solade. Nej, tror jag var mer i vattnet än barnen faktiskt.. älskar att bada!

En timmes spinning som faktiskt var bra idag. Inte dödande bra men fick upp lite flås iallafall. Ska nog skriva upp mig för onsdagsgruppen i höst och försöka gå varje onsdag, då får man en liten lagom spark i baken.

Imorgon ska jag till banken för jag har sparat!!!! Jag har senaste två/tre månader lagt undan 700 (eller 1000 om man räknar med att jag spenderade 300 i Calgary av dom) dollar, ca 5000 kr som ska in på mitt konto. Är lite shopping pengar och förhoppningsvis till en flygbiljett till Vancouver. Jag är ingen sparare i vanliga fall men faktorn att det inte finns något att köpa här gör mig gott och med tanke på att min lön är ganska dålig ger jag mej själv en applåd.

Patti ska ringa tandläkaren också. Så hoppas på att få en tid och att det inte är för dyrt... det kan det fan inte vara, bara lite slipning... skulle jag gjort gratis om en liten utländsk flicka kom till mej.

Vet att mamma sa en gång att hon blev spådd och hon sa att hon skulle få två barn, en spara och en slösa. Jag har funderat mycket på det där, vem som är vem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0