Torsdag

Jag kan inte få ur mig en enda vettig rad. Sitter med en blanksida uppe i evigheter men kan inte ens förmå mig att börja skriva något. Går in på Aftonbladet, Hellikopterrån, Markoolio har blivit pappa, Micke Persbrandt talar ut och Alliansen ligger i ledning just nu. Blir inte världen mer spännande än så?

Haft en otroligt dålig vecka, trött, förkyld och mest bara irriterad och arg. Oroar mig för saker jag inte borde och tycker faktiskt att man kunde få lite mer tillbaka ibland, jag är för snäll. Och denna veckan har allt blivit värre. Det är förmodligen ingenting.

Gymmet har blivit räddningen, enda stället där jag kan ta ut mina ilskor (kan man säga så). I en liten källar lokal med heltäcknigsmatta och massa killar, där kan jag slå på boxkudden, göra situps till det värker i magen eller springa på bandet tills spykänslorna kommer.

Åt pizza igår, efter en hel vecka med bra mat åt jag pizza. Magen gick bananas. Spenderade mestadels av kvällen på toan och det är inte bättre nu idag. Jag vet i fan vad vad det är...

Glömt lämna tillbaka min film... igen... många dagar försenad... igen....

Kommentarer
Postat av: Linn

puuuuuuuuuuuuuuuusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0