tupplurs polare

Dagen har bestått av egentligen ingenting. Ethans morfar kom och hämtade honom vid två och då var Declan redo för att sova en stund. Jag somnade i soffan och han i sängen, vaknade två timmar senare av att han stod vi dörren och skrek ELLSAAA! Haha, sen lekte vi med lego och kollade på film. För första gången i detta huset blir det nog en lugn eftermiddag, Ethan är totalt deckad av sin spruta och har redan somnat i sittande ställning. Declan njuter av mammas fulla uppmärksamhet och jag har hyrt andra säsongen av vänner och köpt halstabletter. Halstabletterna gjorde så att hela min mun tappade känslen och den smakade bajs, men halsontet försvann banne mej. Man ska alltid ta EXTRA strong, tro mig.

Jag ska duscha (behövs efter några dagar) och sedan bara vila ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0