Velpelle nr 1

Okej, jag är världens värsta velar just nu. Vi får se vad som händer. Jag har gjort mitt valt till Kanada familjen, imorgon pratar jag med Sverige familjen och sen får ni veta när allt är klart. Men det blir nog bra!

Igår var vi på grillpartaj för Jemma fyllde 19, när dom blåste ut ljusen råkade hon tappa sin 2åring i marken. Som taget ur en film from Americast funniest home videos. Och det bästa är - ATT Shari FILMADE så det kommer upp här så småningom.

Idag chillade vi i parken, sen började det ös regna. Alla barn och Nannie hem till mej. Sen poolen på campingen, smet in med alla barn. Declan kramade lilla Ethan idag och sa LOVE you, haha. Så jäkla söt.

Har vart på gymmet två dagar i rad nu, köttat!! Och har träningsvärk. Buhu.

Snodde Jamies DVDer (massa bra) nu när hon ska på semester i 2 veckor, lyxsis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0